Mogge,allen,
Ik ben Nanno,53,Fordfanaat sinds mijn 14e jaar.Had toen een bijbaantje en mijn werkgever had een Taunus 20M RS met 2600 motor. twee jaar later wilde hij een Granada kopen,dus kwam de Taunus te koop: 600 gulden! Dat sprak mij zéér aan,zo'n auto. Helaas was'tie verkocht voor ik het geld bijelkaar had.
Op mijn 21ste mijn rijbewijs gehaald en en Mini was mijn eerste auto. Verkocht met winst en daarvan een Capri 2300 GTXLR (60-35-VR)gekocht.
Helaas werd die gestolen door een junk,die hem verkocht had aan een sloop. Niet meer terug te vinden! In die tijd héél veel gesleuteld.
Daarna diverse (zo'n 10 stuks) Fords gereden en nu een Escort Van TD van 1998 en de vrouw een Escort cabrio 1.6 van 1996.
Aan de beide auto's is veel veranderd:Cabrio standaard gekocht zonder enig elektrisch onderdeel of luxe. Toegevoegd: elektr.spiegels met verwarming,elektr.cabriodak,luxe interieur van een 4-deurs sedan(wat wel enig ombouwen vergde),snellere einddemper,witte tellers en klokje,"notenhouten" dashboard +pookomlijsting. Elektrische ramen staan op het lijstje.
Bij de Escort Van: witte tellers+klokje,weer dat "notenhout" spul en ook twee voorstoelen van een sedan. Voor de rest zat alle luxe er al op. Een 2ltr. t.d. uit een Mondeo staat hiervoor op het lijstje.
We zijn lid van de Escort Cabrio Club en zijn daar zeer tevreden mee.
Foto's van de cabrio volgen.
Hieronder zijn foto's te zien van het opknappen van mijn Transit,die wegens de Escort Van nu te koop staat.
http://s696.photobucket.com/albums/vv325/ffrdp/bus/ Tot zover,Nanno