Zo. even een update. wederom zoals gebruikelijk commentaar onder de foto.
De bumperlip:
Net onder de auto gezet.
Even een foto'tje in daglicht.
De druppelskirts
Even passen. bleef net genoeg hangen, maar moest niet ergens een deur dichtgooien, want dan keilde hij eraf
Zoals ik van niek begreep kwamen die dopjes waar dus de rubberen strip aan zit door de gaatjes van de skirt heen.. juist? blijkbaar niet. lijkt me niet dat dit bij de hatch-essies anders is dan bij de clippers? van reken ik even niet mee omdat de bouw achter de voordeuren compleet anders is
De Herriemakerij (radio en geluidssysteem)
Toch maar de originele er uit gevist en de JVC erin gehangen.. is een nieuwere ford-radio met CDspeler ook beter in geluidskwaliteit? (uitvoering die in focussen zit. 6000??)
los daarvan, RESPECT voor de originele speakers in de es. ze kunnen veel aan! bestaat er een verschil tussen GHIA- en andere uitvoeringen qua speakers?
de inkopen van het weekend. €270.- dunner.
- De mistlampen voor 't stadslicht in te bouwen naast de orig. mistlamp functie.
- de speakers en kistjes voor achterin
- de tas met de benodigde bekabeling om de subwoofer- en tussenversterker aan te sluiten. (tussenversterker. zie eerder in dit topic.) kabels: 8m stroomkabel, 7m remote kabel, 0.5m massakabel, splitblokje voor stroomkabel te splitten.
- en een game waar ik op zat te wachten, alleen die is niet van relevantie
Zoals de kistjes er bij stonden. inmiddels zijn ze omgedraaid zodat dat grote logo niet zichtbaar is. tijdelijk direct via de kabelboom aangesloten, de subwoofer moet er nog in komen, waarvoor ik de bekabeling dus allemaal in één keer doe, dus ook die van de versterker meteen door trek naar achter. de subwoofer komt niet op de radio maar op de versterker, net als de speakers achter. het leuke is: het is een underseat subwoofer. die komt dus onder de bijrijdersstoel te liggen. dus ja, de drempels komen behoorlijk vol te liggen. de tulpkabel, stroom, remote en stukjes massa komen eronder.
hier nog een overzichtsplaatje hoe de speakers liggen.
uiteindelijk komt het er dus zo uit te zien:
- Speakers in de deuren op orig. kabelboom
- Speakers achterin op versterker
- versterker onderaan de laadvloer in de achterbak (bij het res. wiel)
- Subwoofer onder de stoel, aangesloten op de versterker
- radio waar je 'm verwacht
hetgeen wat ik nog moet doen is dus een gat boren in de accubak om de stroomkabel naar binnen te leggen, deze onder de drempel wegleggen en t.h.v. de bijrijderstoel splitten voor de sub. de kabel verder door naar achteren naar de onderkant van de laadvloer en aansluiten op de versterker.
de tulpkabel van de sub. naar de versterker leggen. de Remotekabel aansluiten op de radio en net als de stroomkabel naar achteren leggen, splitsen bij de bijrijderstoel. Beide apperaten aansluiten op de massa, speakers achterin op de versterker aansluiten, waardoor ik de versterker dus kan aansluiten op de originele kabels van de speakers achterin.
tot zover mijn rug, en dus ook dit bericht.