Lynxified schreef:
De koudstartinjector is compleet losstaand van de ECU.
Die krijgt alleen 12V als de startmotor rondgaat.
Er zit ook een thermische tijdschakelaar tussen die 'm na 8 of 12 seconden starten automatisch stopt, of als je koelwater warmer dan 35 graden is.
Ik zag vandaag dat de temperatuurmeter niet omhoog kwam terwijl de kachel wel warm was, dus ik denk nu aan een slechte temperatuur sensor of zo.
Het is dus niet de thermostaat zoals ik eerst dacht.
Lynxified schreef:
Heeft de monteur verteld welke stekker het probleem was?
Ik ben benieuwd waar het 'm nu in zat.
De monteur wees een stekker aan bij de ontsteking maar op de rekening staat "Stekker van luchtklep vervangen"?
En vanmiddag zei hij dat die stekker te maken had met het K-jetronic systeem.
Ik moet er ook een nieuwe accu in gooien want na toch een redelijk stuk gereden te hebben was de accu bijna leeg na opnieuw starten.
V-snaar slipt af en toe bij het optrekken dus die is te groot en kan nu niet meer bij gespannen worden dus nu maar één met een kleinere diameter er op zetten.
Er moet nog heel wat gebeuren voordat hij goed is.