zal ff update posten wat ik inmiddels allemaal aan mijn rst heb gedaan in de laatste tijd.
ik heb mijn rst voorzien van nieuwe wielranden en binnenschermen achter.
en is weer in de kleur gespoten.
heb de cillinderkop eraf gehad, en heb heb de kop vervangen door 1 van een rs1600i.
de kop is voorzien van nieuwe hydraulische klepstoters en helemaal gereinigd en nieuwe keeringen
en ik heb de kleppen vervangen. de kleppen die erin zaten waren niet echt fris meer. heb van een andere cillinderkop de kleppen verwisselt. heb de kleppen gepolijst en opnieuw ingeslepen.
alles weer opgebouwd met nieuwe pakkingen en boutjes, en alle vloeistoffen ververst en filters.
auto rijd inmiddels alweer 2000km ongeveer met de nieuwe settings. heb alles goed afgesteld en gaat als een speer.
ik rij met 0.5bar turbo druk en heb een c.o afstelling 3.5% en onsteking op 12 graden staan.
gaat als een kanon. heb geen dipjes of turbo gaten.
door ik met de orginele(270Graden) Rsi nokkenas rij pakt hij feller op en trekt langer door.
de rsi kop heeft ook grotere inlaat en uitlaat poorten. heb ook alles laten polijsten.
in de toekomst wou ik de auto wel een keer laten fine tunen op een rollerbank.
maar de plannen die eerst nog liggen zijn om de auto eerst goed op spoor te krijgen achter.
heb de rst bij ons op werk uitgelijnd maar ik heb achter een rijhoek , 1 kant uitspoor en andere kant toespoor.
ik heb alles kwa ophanging vernieuwd , overal zitten er nieuwe kogels en rubbers in.
alles bouten en moeren zijn ook allemaal vernieuwd.
maar die sporing kun je oplossen door ringen te gebruiken achter bij de stangen die bij de trommel/naaf vastkomen.
dat was het wel eerst meende ik