weet je... t nadeel (of voordeel) is... ik ben escort gek... en heb mijn aandeel aan escortjes gekocht gereden gesloopt vernacheld opgeknapt en opgebouwd dus weet daardoor en een eng precies fotografisch geheugen en gewoon geen leven heb dus spendeer daardoor mijn tijd achter internet zoekend naar informatie en het verspreiden van kennis... (als ik zelf de kennis niet aan het toepassen ben)
ik ben een van de eerste in NL die wist danwel uitvond dat de distributie ketting spanner van RS2000 en aanverwante motoren WEL te reviseren is ondanks wat IEDEREEN zegt....... ik ben een van de eerste die de carterpan van een rs2000 blok er af weet te krijgen ZONDER de versnellingsbak volledig te demonteren....
ik ben de eerste in NL die een 2,2 liter twin charge blok voor de escort gaat bouwen.....
ik wil en ben geen schaap...... ik transpireer en innoveer... door schade en schande leert men... gewoon los trekken... daar leer je t meeste van....
Ford dealer heeft 16 uur!!! werktijd staan voor een kop demonteren en hermonteren van een RS2000 motorblok van werkende toestand tot weer werkende toestand.... ik heb dit binnen 6 uur weten te beperken.... en zo nog wel een paar dingen maar t grootste voordeel is gewoon dat de onderdelen voor een escortje gewoon niet zo bar veel kosten en kunt dus met gemak een keer de fout in gaan zodner dat je er meteen de beurs voor leeg hoef t e gooien.....