Ondertussen via Kevin een set kaartenbakken tepakken gekregen die over de ruitenwissermotors vallen!
En dan als we toch bezig waren met de mk4, meteen maar de deurkaarten uitgebouwd, gaatje geprikt, en de nieuwe bakken er op gezet.
Ohja, en de electrische raammotors geinstalleerd!
blijven nu 2 dingen over; het gat van de raamhendels verstoppen, en mk3 schakelaars vinden.
't werkt momenteel wel, maar de bedrading en schakelaars zijn mk4. zou ik passend kunnen maken, maar heb t liever origineel.
Als iemand nog 3 schakelaars (en eventueel de bedrading) heeft liggen, houd ik me aanbevolen!
Verder nog een zwembadje opgelost:
Water is ergens bij het achterlicht aan de bestuurderskant binnengekomen (denk ik), moet die nog eens loshalen om te kijken of 't daar vandaan komt.
De achterruitverwarming deed ook geen hol, 2 hele werkende lijnen...
Dus ruit er uit, en een ruit die uit de ouwe Escort Diesel van Ray kwam er voor teruggezet.
Niet helemaal perfect, maar 2 niet werkende lijnen is beter dan 't was,
Eigenlijk wil ik de originele ruit behouden, dus die ga ik proberen te fixen
Overal waar een tapeje zit was de lijn onderbroken.
Ik had nog een soort geleidende lijm liggen die specifiek hier voor bedoelt is.
Geen idee of 't daadwerkelijk werkt, maar we gaan 't zien!